Tuesday, September 8, 2009

Rahsia di sebalik pergerakan seorang lelaki?

Tidak sukar untuk mengenali . Jika kita tahu menilai pergerakannya kita pasti akan tahu diri itu. Pada tingkahlakunya lebih memberi makna daripada kata-katanya terutama apabila dia sedang berbual dengan .

Mengganggukkan kepala
Apabila anda berbual dengan seorang dan dia menggangguk-anggukkan kepalanya itu membuktikan yang itu seorang yang mengambil dan sentiasa ingat mengenai diri anda. Dia juga sentiasa membantu bila diperlukan pertolongan.

Mendekatkan
Apabila seorang mendekatkan badannya kepada diri anda bila berbual dengannya, dia adalah yang menarik dan mampu menarik ramai orang lain tetapi kadang-kadang bersikap keterlaluan.

Merenung
ini jenis peminta kerana dia mahu mengetahui apa yang anda boleh tawarkan kepadanya sama ada dalam pekerjaan, persahabatan atau .

Menggerakkan tangan dan
ini memberangsangkan, bertanggung jawab dan mempunyai rasa yang mendalam. ini beranggapan kata-kata tidak cukup untuk membuktikan kesucian , oleh itu pergerakan adalah sebagai bukti untuk menunjukkan kesungguhan. Dia juga seorang yang sensitif dan baik .

Suka berdiri
Apabila bercakap, anda duduk dan dia berdiri. jenis ini melambangkan yang jiwanya suka menguasai dan mengongkong. Dia suka mempengaruhi orang lain untuk kepentingan dirinya dan dia juga pantang mengalah.

Memandang mata
Ini dalah sifat yang yakin dan berterus terang. Dia juga sentiasa memberi perhatian, berusaha menjaga semua orang, tidak kira bagaimana rapatnya hubungannya dengan orang tersebut.

Sensitif pada jarak
Bila bercakap dengan orang lain, ini duduk atau berdiri pada jarak tertentu bergantung kepada sejauhmana kemesraannya dengan orang itu. Dia jenis yang tahu apa yang insan lain tidak suka.

Meniru gerak
ini terpengaruh dengan rasa dan tingkah laku orang lain yang suka mempengaruhinya. Dia mudah di bawa berbincang dan suka menurut asalkan ia tidak menimbulkan masalah.

Cara-cara mengenal tingkah laku di atas adalah di antara cara untuk mengenal dan sekurang-kurangnya boleh bersedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan

No comments:

Post a Comment